Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Czemu należałoby powierzyć prowadzenie fanpage’a?

Coraz to większa ilość marketerów zauważa gigantyczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część firm, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci tworzą swoiste kluby zrzeszające wielbicieli, zapaleńców wskazanych towarów, usług, przedsięwzięć – sprawdź prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to chociaż 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, albowiem ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów reklamowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co ujawnia jak wielki jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość hołdowników, fanatyków danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Słuszne produkty będą zrzeszały obszerną ilość hołdowników, jest to nieuniknione. Entuzjaści znaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak właściwie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY